فروش دارچین عمده و خرید و قیمت چوب دارچین عمده

فروش دارچین عمده و جزئی و خرید و اطلاع از آخرین قیمت و همچنین فروش چوب دارچین بصورت عمده

فروش دارچین عمده و خرید و قیمت چوب دارچین عمده

فروش دارچین عمده و جزئی و خرید و اطلاع از آخرین قیمت و همچنین فروش چوب دارچین بصورت عمده

فروش دارچین عمده و جزئی و خرید و اطلاع از آخرین قیمت و همچنین فروش چوب دارچین بصورت عمده

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۳
خرداد

خرید دارچین سیلان و پیدا کردن جنس مرغوب آن با توجه به تقلب در تولید و فروش دارچین سیلان ، بسیار سخت است.مرکز بازار ادویه جات ایران ، درحال فعالیت در زمینه فروش و  خرید دارچین سیلان و سایر ادویه جات می باشد.در صورت تمایل به همکاری و اطلاع از قیمت  با ما تماس بگیرید.

 شماره ی تماس : 09120155387

 

خرید دارچین سیلان

 

 

دارچین سیلان ”  سریلانکا   “

جمهوری دموکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در واقع جزیره ای در جنوب آسیا ،کشور هند و اقیانوس هند می باشد.در زمان قدیم این کشور را با نام ”  سیلان   ” خطاب می نمودند.از نظر سیاسی و تجاری دو پایتخت در این کشور وجود دارد ; سری جایاواردنپورا کوته و شهر کلمبو.

واحد پول این کشور مانند کشور هندوستان ، روپیه سریلانکا می باشد.جمعیت این کشور حدودا بیست میلیون و چهارصد هزار نفر است و زبان های رسمی آنان ، تامیل و سینهالی می باشد.

جالب است بدانید که درصد زیادی از مردم سریلانکا (  حدود 70 درصد) از قوم سینهالی می باشند;درواقع قومی آریایی که از شمال هند به این کشور مهاجرت کرده اند…!!!!!

13 درصد مردم این کشور  هندو هستند و فقط 10 درصد آنان پیرو اسلام می باشند و بالای 70 درصد مردم سریلانکا بودایی می باشند.

از تولیدات بسیار مهم سریلانکا ”  سیلان  ” می توان به دارچین سیلان ، کائوچو ، نارگیل ، قهوه و چای اشاره کرد.

مردم از کشور های دیگر برای خرید تناژ بالای دارچین و چای به این کشور سفر میکنند.

 

 

خرید دارچین سیلان

 

خرید دارچین سیلان مرغوب

برای خرید دارچین اصل و مرغوب توجه داشته باشید که تقلب در ادویه جاتی مانند دارچین بسیار زیاد است و تشخیص آن توسط فردی که هیچ آگاهی از آن ندارد دشوار است.خریداران عمده دارچین حتما این موضوع را جدی بگیرند.

پیشنهاد می شود که اگر برای مصرف شخصی خود میخواهید این ادویه را خریداری نمایید ، از دارچین های بسته بندی شده ی شرکتی استفاده نمایید و حتما به اعتبار برند و مجوز های بهداشتی آن دقت فرمایید.

در فروش فله ای تقلب راحت تر صورت می گیرد پس بهتر است که از بسته بندی های شرکتی استفاده نمایید.

اگر پودر دارچین باب میلتان نبود ، میتوانید از چوب دارچین که به صورت استوانه ای می باشد استفاده نمایید.در خرید چوب های دارچین هم درصد تقلب بعضی متقلبین بسیار کم است و می توانید با اطمینان کامل خریداری نمایید.

 

خرید دارچین سیلان

 

دانستنی های جالب دارچین

 

از این ادویه ی خوش عطر هم در قرون وسطی در زمینه طب و طبابت استفاده می شد و حتی مردم آن زمان هم از خواص درمانی این گیاه آگاه بودند.

بعضی دانشمندان عصر باستان ایران ( ” سید اسماعیل جرجانی ، زکریای رازی ، ابو علی سینا ، ابونصر   “)   هم در مورد این گیاه دوست داشتنی تحقیقنموده اند و کتاب های زیادی نشر نمودند.این تحقیقات باستانی به حدی از ارتقای علمی و بروزرسانی شده اند که آوازه اش در اروپا هم رفته است و تا قرن هفده ،این مسائل در دانشگاه تدریس و بیان می شد.

 

خرید دارچین سیلان

  • آرش صحرایی
۱۳
خرداد

از گذشته تاکنون چوب دارچین و آسیاب شده ی آن ، مورد استفاده ی بسیاری از مردم در زمینه ی پخت و پز و طب سنتی قرار گرفته است.مرکز بازار ادویه جات ایران در زمینه ی خرید و فروش عمده چوب دارچین فعالیت میکند و آماده همکاری با شما می باشد. اگر تمایل به همکاری در زمینه ی خرید و فروش دارچین و چوب دارچین با ما هستید ، با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

شماره ی تماس : 09120155387

چوب دارچین

چوب دارچین

 دارچین ادویه ای است که از شاخه های درختان دارچین برداشت می شود.این ادویه ، بومی مناطق آمریکای جنوبی و آسیا ی شرقی به حساب می آید

دارچین از 2000 سال قبل از میلاد در مصر باستان ، که در آن زمان بسیار مورد توجه قرار می گرفت ، مصرف می شد.در قرون وسطی ، پزشکان برای درمان بیماری هایی مانند;سرفه ، آرتریت (   Arthritis   ) و گلو درد از دارچین استفاده نموده اند.

در حال حاضر ، دارچین ،به عنوان دومین ادویه محبوب پس از فلفل سیاه در ایالات متحده و اروپا می باشد.برخی مطالعات در آزمایشگاه  ها و حیوانات نشان داده است که دارچین ممکن است برخی از خواص سلامت و درمانی مفید داشته باشد اما برای تایید این مزایا ،تحقیقات و شواهد بیشتری نیاز است.

 

چوب دارچین

 

 

فواید چوب دارچین

مصرف دارچین  (   Cinnamon    )به عنوان یک مکمل  می تواند اثرات مثبتی بر سلامت و بیماری ها داشته باشد.با این حال ،مکمل ها توسط اف دی ای نظارت نمی شئد و باعث می شود نگرانی هایی در  مورد کیفیت ،خلوص و قدرت در مارک های مختلف از هر مکمل ممکن است وجود داشته باشد.

مردم از دارچین به عنوان مکمل برای درمان مشکلات سیستم گوارش ، دیابت ، از دست دادن اشتها و سایر شرایط استفاده می کنند

ادویه ی خوشبو دارچین سرشار از ماده ای به نام آلدئید سینامیک می باشد که یک ضد انگل  (   Anti parasitics   )، ضد ویروس و یک آنتی باکتری قوی و پاورفول به حساب می آید.

این ادویه معطر در کاهش قند خون تاثیر بسزایی دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت و تحریک میکند.

طی تحقیقات انجام شده ، افراد دیابتی که روزانه 1 گرم دارچین به رژیم غذایی خود در مدت زمان 40 روز  اضافه نموده اند ، شاهد کاهش چشم گیر  سی درصدی  قند خون،چربی خون و کلسترول بوده اند که این مورد در افراد دیابتی تاثیر مفیدی در بهبود سلامتی دارد.

این ادویه نیز می تواند از بروز دیابت نوع دوم در افراد در معرض خطر جلوگیری  کند.

طی تحقیقات انجام شده ، دارچین می تواند سوخت و ساز گلوکز را حدود بیست برابر کند

دارچین حاوی موادی چون فیبر ، کلسیم ، ،آهن،کربوهیدرات و… می باشد.

این ادویه جزو آن دسته از ادویه جاتی است که در زمان قدیم کاربرد درمانی بسیاری داشت از جمله;درمان نفخ معده ،سوء هاضمه ، درد های معده و اسهال به کار می رفت

امروزه ثابت شده که دارچین، غیر از استفاده درمان اختلالات گوارشی، برای جلوگیری از عصابیت و خشونت و ایجاد آرامش و همچنین برای استشمام بهتر بکار می رود.

به دلیل داشتن آنتی باکتری قوی در این ادویه ، در جلوگیری از فساد میکروبی و فساد غذا استفاده می شود.

 

چوب دارچین

چوب دارچین و فشار خون

این ادویه خواص درمانی بسیاری دارد و مصرف به اندازه مناسب در روز می تواند کمک زیادی به سلامت بدن و تقویت قوای جسمی و جنسی را داشته باشد.

دارچین را باید به صورت روزانه و به اندازه ی 1 تا 5 گرم استفاده نمایید تا شاهد کاهش فشار خون شویدمیتوانید از پودر آن در نان ، غذا و یا بصورت چای بنوشید.

علاوه بر پاینن آوردن فشار خون ، قابلیت پایین آوردن تب را هم دارا می باشد که حتی امروزه دارچین ررا به صورت قرص و کپسول درآورده اند  که به نام تب بر عنوان می شوند.

دارچین اثر خوبی در گردش خون دارد و رگ هارا باز می کند.شما به آسانی می توانید با نوشیدن یک فنجان چای دارچین تب را به سرعت پایین بیاورید.

  • آرش صحرایی
۱۳
خرداد

دارچین سیلان ، یا دارچین اصل ،بومی کشور سریلانکا و در سیلان می روید . مرکز بازار ادویه جات ایران در زمینه خرید و فروش دارچین سیلان و سایر ادویه جات آماده همکاری می باشد.در صورت تمایل به خرید و یا فروش دارچین سیلان با شماره زیر تماس بگیرید

شماره ی تماس : 09120155387

 

دارچین

 

 

دارچین سیلان

دارچین به زبان انگلیسی “Cinnamon”  یکی از قدرتمند ترین ادویه ها از نظر فروش عمده در جهان ، خواص های درمانی و استفاده در غذا ها و شیرینی ها و نان ها می باشد که به صورت ها ادویه ، قطعه ای ” چوب دارچین ”  و دمنوش مورد استفاده قرار میگیرد.

دارچین سیلانی یا اصل ، بومی کشور سریلانکا می باشد. دو نوع دارچین وجود دارد به نام های : دارچین کاسیا که چینی می باشد و از گونه های مختلف درخت دارچین بدست می آید.

نوع دوم دارچین ،سیلان یا اصل نام دارد که حاوی آنتی اکسیدان (    Antioxidant    )زیادی می باشد و از درخت سیناموم ویروم  گرفته می شود.پوست این درخت حاوی آنتی اکسیدان وفلاونوئید ها ی قوی می باشد که دارای خواص ضد سرطان ، ضد دیابت ، ضد التهاب و ضد میکروبی آن شده است.

طبع این دارچین گرم و خشک می باشد و می توانیم با مصرف  روزانه  1 الی2 قاشق چایخوری در روز ،تاثیرات مثبت بر روی هضم غذا و ایمنی بدن و سطح قند خون را شاهد باشیم.

این ادویه خوش عطر را در اندونزی ، کایو مانیس یا چوب شیرین خطاب می کنند و در هندوستان ، به آن “دالچین” می گویند و به علت صادراتی بودن این ادویه ، با واحد ارزی دلار خرید و فروش می شود. قیمت خرید و فروش دارچین در جهان هم به علت نوسانات شدید دلار هر لحظه در حال تغییر است.

 

 

 

دارچین سیلان

یک نکته ی مهم در مورد مصرف مکمل های دارچین سیلان

 

دارچین اعم از انواع مختلفی است که برای اهداف مختلف سلامت هستند وجود دارند.فرض را دراین بگذاریم که دارچین کاسیا ، برای درمان دیابت ،از دیگر دارچین ها مفید تر است.

انواع دیگر دارچین ها نظیر “سیلان “اصلی” و دارچین سایگون که دارای طعم و عطر بیشتری است.دارچین سایگون ، تا 6 درصد حاوی نفت اساسی،در مقایسه با 5 به 2.5 درصد در سایر گونه ها می باشد.درنتیجه مصرف بیش از حد دارچین سایگون ممکن است عواقب بدی به همراه داشته باشد.

 

دارچین سیلان

 

تشخیص دارچین سیلان تقلبی

موضوع تقلب در فروش دارچین و سایر ادویه جات تازگی ندارد;تقلب در این نوع از ادویه حات بسیار خطرناک می باشد. در این پست ، قصد داریم به تشخیص دارچین تقلبی بپردازیم.

  1. رنگ دارچین به صورت قهوه ای روشن می باشد و به هیچ عنوان نباید تیرگی داشته باشد.دارچینی که به رنگ قهوه ای تیره به فروش می رسدقطعا تقلبی است.
  2. دارچین طبیعی دارای عطر بسیار خوشبو و خاص می باشد و برای تثبیت رایحه آن نیاز به استشمام بوی آن از نزدیک نیست.بوی دارچین خالص در فاصله های بیشتر هم  قابل استشمام است.
  3. دارچین دارای یک بافت لطیف و نرم می باشد.اگر دارای بافتی زبر و سفت بود ، قطعا تقلبی می باشد.متقلبین برای فروش دارچین تقلبی اغلب از پوست فندوق استفاده می کنند.ممکن است برای رنگ دادن به پوست فندوق،از رنگ های مصنوعی هم استفاده کنند.
  4. پیشنهاد می شود به جای خرید دارچین به صورت پودر، از چوب دارچین استفاده نمایید.

 

 

دارچین سیلان

 

خلاص شدن از شر مورچه ها با استفاده از دارچین سیلان…!

 

امروزه روش های بسیار زیادی برای خلاص شدن از شر مورچه ها مزاحم خانگی بوجود آمده که شامل پودر ها ، سم ها و مواد  شیمیایی می باشد که حتما باید برای سم پاشی در خانه ، آن را تخلیه کنید ولی خب بازدهی خوبی هم دارد .در این مطلب میخواهیم خواص دارچین در مورد خلاص شدن از شر مورچه ها در خانه را بازگو کنیم.

یادتان باشد دارچین خاصیت از بین بردن مورچه هارا ندارد و هدف ، دور کردن مورچه ها از محدوده ای است که دارچین در آنجا موجود می باشد و باعث می شود مورچه ها راه دیگری را برای خود انتخاب کنند.

یکی از روش ها به این صورت می باشد که مقداری دارچین در مکانی که مورچه ها ساکن هستند و یا داخل خانه می شوند بپاشید.عطر و بوی این ادویه به قدری قوی است که مسیر مورچه هارا عوض می کند و دیگر در آن مسیر حرکت نمیکنند.

در این مورد میتوان از روغن دارچین که نسبت به پودر دارچین در این زمینه قویتر می باشد ، استفاده نمایید.یک عدد گوش پاک کن را با  روغن دارچین آغشته کنید . در مناطقی که مورچه ها هستند بمالید و شاهد دور شدن آنان از آن محل باشید…!

حتی با چوب دارچین هم میتوانید از ورود مورچه به خانه جلوگیری کنید…! مقداری چوب دارچین را به نقاطی که مورچه ها حضور دارند و یا نقاطی که مورچه ها از آن وارد خانه می شوند ، بریزید تا محل را ترک کنند و راهشان را عوض کنند.

 

 

  • آرش صحرایی
۱۳
خرداد

گر بدنبال خریدار دارچین و یا خریدار عمده دارچین و دیگر ادویه جات هستید،می توانید با مرکز بازار ادویه جات ایران که  در خریداری ادویه جات فعالیت دارد،همکاری کنید.ما خریدار دارچین به صورت عمده از شما هستیم.در صورت همکاری در زمینه خرید و فروش عمده دارچین با ما تماس بگیرید

شماره ی تماس : 09120155387

 

خریدار دارچین

 

دارچین

دارچین نوعی ادویه خوشبو است که در غذا ها استفاده می شود و درختچه آن با ارتفاع 5 تا 7 متر در کشور های اندونزی،چین و ویتنام یافت می شود که البته این گیاه فقط بومی کشور هند و سریلانکا می باشد.

از تمام این درختچه بویی مطبوع استشمام میشود و گل های دارچین در فاصله مابین ماه بهمن تا اوایل فروردین ظاهر می شود.

این ماده سرشار از مواد معدنی مورد نیازبدن اعم از فیبر ، منگنز ، آهن و کلسیم می باشد.

 

از برگ و شاخه های کوچک درختچه ی دارچین ، اسانس دارچین را میگیرند.ترکیبات اصلی اسانس آن ادویه خوشبو، عبارت اند از 80 الی 95 درصد ماده ای به نام سینامون آلدئید که طعم و مزه شیرین دارچین به دلیل وجود همان ماده است،همچنین دارای موادی همچون لینالول  (  Linalool  )  ، تریپنؤل، کومارین،سینامیل استات،اجنول، کاریوپیلن،سینؤل و ترپینن سینامالوئید، فرمول شیمیایی آن و دارای رنگ زرد تاسبز روشن است.

دار چین در زبان های مختلف

اینترنشنال ”     Cinnamon     ”

دارچین به زبان کانارایی  “Lavana Patte”

دارچین به زبان مالایالم  “Karuvapatta”

دارچین به زبان تامیلی  “Pattai”

دارچین به زبان تلوگو  “Dalchina Chekka”

دارچین به زبان فارسی، هندی، گجراتی، مراتی، پنجابی  “Dalchini”

خریدار دارچین

 

موارد استفاده از دارچین “هر آنچه که یک خریدار دارچین باید بداند”

از دارچین در کشور های جهان به چندین صورت استفاده می شود که شامل گرد که در شله زرد از آن استفاده می شود، دمنوش ، اسانس که در شیرینی از آن استفاده می شود و چاشنی که در غذا میریزند.

دارچین سیلان : در کشور های چین و هند ، از اسانس ها و پوست شاخه های درختچه دارچین به عنوان محرک تنفس،محرک هاضمه و محرک جریان خون استفاده می شود.اکثرکشور ها خریدار دارچین با کیفیتی مانند سیلان هستند

 

دارچین سایگون : هم مصرف دارویی دارند هم مصرف ادویه ای اما مصارف دارویی این مدل از دارچین، بسیار کم است.در مصارف دارویی ، پزشکان طب سنتی معمولا برای بیماران سرما زدگی پا و دست ،دل درد و شاش بند تجویز می شوند.

تونیک خاصی برای کلیه دارند اما برای زنان باردار توصیه نمی شود.

برخی از مزایای مطرح شده  دارچین به کمک درمان دیابت مشهور است;زیرا دارچین موجب بهبود ترشح انسولین می شود و سطح قند و چربی خون را کاهش می دهد.

 

خریدار دارچین

خواص دارچین

اثر دارچین بر ترمیم زخم های ناشی از سوختگی طی تحقیقاتی که بر روی تاثیر عصاره ی دارچین به صورت تزریقی و موضعی بر ترمیم زخم های ناشی از سوختگی در موش های نر دیابتی و سالم انجام گرفت.

نتایج آن نشان داد که عصاره ی دارچین تاثیر چشم گیری در ترمیم زخم های ناشی از سوختگی می شوند.

سرعت در ترمیم زخم در بیماران غیر دیابتی بسیار بیشتر از افراد دیابتی هستند.

دارچین و تاثیر آن بر روی نیروی جنسی

یکی دیگر از خواص دارچین،افزایش میل جنسی و هورمون ها می باشد.

نتایج نشان داده است که عصاره دارچین در دوزهای 400 و 200 میلی گرم ، به ازای هرکیلوگرم (“وزن بدن “) تاثیر مثبت بر سیستم تولید مثل از طریق هیپوفیز بر بیضه موش های نر به دلیل افزایش تولید سلول های جنسی دانست.

از دیگر خواص و تاثیرات دارچین بر نیروی جنسی  می توان از محرک و گرم‌کنندگی رحم اشاره نمود که مؤثر در بارداری و تخمک‌گذاری طبیعی بدون اقدام درمانی می‌باشد.

هضم غذا

یکی دیگر از خواص دارچین ، شکستن چربی توسط آن است که درنتیجه باعث هضم غذای بهتر در معده می شود.

علاوه بر این ترکیبات دارچین و عسل به بهبود زخم معده و از بین بردن گاز معده کمک می کند.

تاثیر مثبت بر چرخه دوران قاعدگی

مصرف دمنوش دارچین در دوران قاعدگی،برای کسانی که درد شدید و خونریزی شدید دارند کمک می کند.

 

ناباروری را درمان می کند

یکی از خواص این ادویه دوست داشتنی،کمک به درمان ناباروری می باشد.

دارچین شامل یک ماده غذایی با نام “سینامالدئید” است که باعث افزایش پروژسترون و کاهش سطح هورمون تستوسترون در زنان می شود.

کاهش احتمالی ناباروری را فقط و فقط با تعادل هورمونی عملی می شود.

سلامت روده‌ی بزرگ را بهبود می‌دهد.

با توجه به پژوهش‌ها، دارچین فوق‌العاده به بهبود سلامت روده‌ی بزرگ (    Large intestine    )کمک می‌کند.

بنابراین، این ادویه می‌تواند از ابتلا به سرطان روده‌ی بزرگ جلوگیری کند. آنتی‌اکسیدان فراوانی که دارد نیز به پیشگیری از این بیماری خطرناک و همچنین سرطان‌های دیگر کمک می‌کند.

یک خریدار دارچین  و چوب دارچین حتما باید به خواص دارچین و موارد مصرف آن توجه کند.

 

خریدار دارچین

  • آرش صحرایی